Elipis

50 nijansi..... GLUPOSTI

Znate li ženu koja nije pročitala '50 nijansi sive' ? E sad znate! Mislim da si ne lažemo pročitala sam manje stranica te knjige nego “Zločin I kazna”, a “zločin I kazna” sam pročitala 2,5 stranice :D. Film sam pogledala i izgubila 2 sata svog života kojeg mi nikad i ništa neće vratiti. Nećeš ti frajera ... 'zlostavlja' ženu jer ima helikopter, WOWWWW! Imaš para? WOWWWW! Imaš ti stari moj traumu do treće godine i to žešću. Oh, and btw, izgledaš kao dobra, savršeno izdepilirana, wannabe sado-mazo vila! Samo nisi ti meni sado, ti si meni kao curica 'Boktemazo' I sad padaju žene u trans, zamišljaju kako on njih mlati, pristaju na sveee, lude maštaju o 50 nijansi sive, jaoooo usukani moj, imao bi ti meni 50 nijansi 'šljive' kada bi me opandrčio tim vilinskim štapićem! Gle, većina žena, koliko god one mahnitale o gospodinu 'sivom' možda nikada neće priznati, da bi, kada bi im dok čitaju50 nijansi sive, u sobu ušao Vin Diesel i sa onim svojim glasom iz bunara viknuo: "Šta radiš?!" - automatski progutale knjigu, sa svih 50 nijansi sive, skočile kao Blanka Vlašić preko 2 metra s tog kauča i rekle: "Evo čekam da dođeš i drekneš na mene!" hahahaahah. Ma šta, da u sobu uđe Vin Diesel iliti gospodin Drogo iz Game of Thrones (Jason Momoa), same bi se svezale, prebile, odvezale, privezale i sve to nakon skuhanog ručka, večere, 7 vešmašina, usisavača, petero djece, 8 sati posla i 3 sata treninga. Daj nemojte me zezat! On će tebe tući izdepiliran i gladak kao Cekinovo grill pile, de daj dobro je!!! Gdje su muškarci koji su gulili 2 godine vojske, halooo? Majkooo, odeš ti meni i nema, pismo, 2 u dvije godine i ako te dočeka kad se vratiš to je to. A ne sad, nema ni tih 6 mjeseci, ljut je ako si pametnija, ako si sposobnija, ako bolje izgledaš, depilira se, tracka, na dijeti je više od tebe, pa de još namaži dupe kremom protiv celulita i dobij menstruaciju! I da, rodi dijete kad si već tolika faca. Nema žene kojoj ne fale ona vremena i oni glavonje sa ove slike. Oni koji te drže za ruku taman da znaš čija si. Koji kad te netko pogleda pizde u sebi, tukli bi, ali neće jer su svjesni da si njihova i da će kad dođete kući ipak tu glavurdu navaliti na tvoje malo rame i presti kao male mace dok ih češkate po leđima veličine ormara Danas izađeš van i umjesto da on reži što tebe netko gleda, on tebi cmizdri da ga neki izdepilirani gleda, pa ti moraš, kao svaka 'jaka, alfa ženturačetina' ići objasniti 'malom' da šta ima piljiti u tvog '50 nijansiranog malog sivka'. Jer on tuče tebe, jel' ... samo tebe! Kozo!!! - PRAVI MUŠKARCI NE TUKU NIKOGA, A GDJE TEBE!!! Tuku kukavice koje misle da pare liječe sve njihove komplekse i traume. Od takvih bježiš glavom bez obzira, ne okrećeš se, trčiš kao Bolt i moliš Boga da udariš od neku gromadu koji će te uzeti za ruku i iz bunara zagrmiti: " 'KO DIR'O?!?" Volimo mi vas izdepilirane, ali ne više od nas. Volimo i biti jake. Ali ne jače od vas. Volimo da nas držite na dlanu, a ne u 'šaci'. Velika, veelika je razlika u tome!

30.09.2015. u 10:19 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2018 (2)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2016 (3)
Siječanj 2016 (2)
Rujan 2015 (1)
Lipanj 2015 (4)
Travanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi